Soproni Téma

Ingyenes közösségi hetilap  
Rangos külföldi elismerés
Kis Józsefné szerint a hotelük elismerése az egész város jó hírét növeli. Fotó: Filep István

Újabb nemzetközi díj – a Hotel Wollnerben is várják a vendégeket

Rangos külföldi elismerés

| Huszár Judit | Városi hírek

Újabb nemzetközi elismerést nyert a Hotel Wollner. A soproni szálloda a korábbi években többször is felkerült a TripAdvisor top 10-es listájára, most pedig egy másik nemzetközi szállásközvetítő portál, a Travelmyth díjazta.

Bár az étteremben most is friss virág és csillogó teríték van az asztalokon, de mindenhol furcsa a csend – a Hotel Wollnerben is nagyon várják már a vendégeket. A szálloda tavaly tavasz óta összesen hat hónapja „lakatlan”. – Az üzleti vendégeket tudjuk fogadni, ezért is vagyunk nyitva, várjuk, hogy megcsörrenjen a telefon – mondta lapunknak Kis Józsefné hotelmenedzser. – Idén kezdtük a 21. szezonunkat, összeszámoltuk: több mint 100 ezer vendéget fogadtunk az elmúlt években, akiknek a nyolcvanöt százaléka külföldi volt.

A tavalyi év és a koronavírus viszont rengeteg dolgot megváltoztatott. A tavaszi tilalom után nyáron már jöhettek a vendégek, és jöttek is – az elmúlt évtized legjobb augusztusa volt a 2020-as. Ezúttal viszont csak magyarok szálltak meg a belvárosi hotelben, akiknek döntő többsége SZÉP kártyával fizetett.

– A mostani nehéz, csendes időszakban különösen jólesett nekünk a Travelmyth díja – folytatta Kis Józsefné. – A szállásközvetítő portál a vendégek véleményei alapján összesíti és értékeli a hoteleket. A Hotel Wollner nyolc kategóriában is a legjobbnak bizonyult Sopronban. Ez reményt, illetve erőt ad a további munkánkhoz. Fontos szerintem, hogy az ilyen elismerések nemcsak egy hotel jó hírét növelik, hanem az egész városét.

Mint arról lapunkban beszámoltunk (A legjobb tízben, Soproni Téma, 2018. február 7.), a Hotel Wollner a magyarországi kisméretű szállodák között ötször felkerült a TripAdvisor top 10-es listájára. A vendégek akkor és most is értékelték a kiváló elhelyezkedését, a kényelmes és stílusos berendezést, a személyzet figyelmét, a tisztaságot. 

Kapcsolódó cikkek