Soproni Téma

Ingyenes közösségi hetilap   www.sopronitema.hu

Harmadszor is Csapó!

| Madarász Réka | Soproni fiatalok

Az előző évek sikereire való tekintettel a Széchenyi István Gimnázium tanárai idén is meghirdették a Csapó Filmismereti Vetélkedőt. A vállalkozó szellemű középiskolások és mozikedvelők ezúttal különböző történelmi korokban kalandozhatnak.

Ne csüggedjenek el mindazok, akik elfelejtettek jelentkezni a Csapó Filmismereti Vetélkedőre: ha november 20-ig ki­­töltve elküldik az első feladatsort, még részt vehetnek a játékban. Az egész tanéven átívelő verseny fordulóin négy filmhez – Magyar vándor, A napfény íze, Szaffi, Csinibaba – kapcsolódó online feladatlapot kell kitölteniük a filmek szerelmeseinek.


– Három évvel ezelőtt hagyományteremtő szándékkal szerveztük meg először a vetélkedőt, mellyel a mozi világát szeretnénk közelebb hozni a közönséghez – tudtuk meg Szentpáli Ágnestől, aki Kovácsné Bella Irén és Kurányi Éva tanárnőkkel álmodta meg a versenyt. – A SzéPet Színházismereti Vetélkedő résztvevői ugyan pozitív visszajelzésekkel tiszteltek meg bennünket, mégis a változtatás mellett döntöttünk, hogy az ed­­digieknél szélesebb réteget tudjunk megmozgatni.
A szervezőknek nem is kellett csalódniuk: évről évre egyre több a nevezők között a felnőtt baráti társaság, és már tavaly sikerült a játéknak a városhatáron túl nyúlnia: a győri Révai Miklós Gimnázium csapata lett a győztes.


Azok a 3 fős csapatok, akik szeretik a játékot és a filmeket, a http://csapo.cf oldalon még kitölthetik az első feladatsort.

Kapcsolódó cikkek

Egymást segítő diákok

Egymást segítő diákok

2019. 12. 18. | Madarász Réka

Három éve működik sikeresen a kortárs csoport a Soproni SzC Handler Nándor Szakképző Iskolájában. Amióta a diákok lehetőséget kaptak arra, hogy megbeszéljék egymással és szakemberekkel a nehézségeiket, az intézményben jóval kevesebb a fegyelmi probléma.

Élő periódusos rendszer

Élő periódusos rendszer

2019. 12. 18. | Madarász Réka

A Soproni Széchenyi István Gimnázium is részt vett abban a rekordállítási kísérletben, amelyben a periódusos rendszer valamely változatának megjelenítése volt a feladat. A szervezők versenyt is hirdettek, melyre ugyancsak benevezett az iskola.